MARKKINOINTITOIMISTON
ASIANTUNTIJABLOGI

#1 MIELUITEN MAANANTAIKSI

Asiantuntijablogi digimarkkinoinnista ja brändäyksestä

Kirjoitamme digimarkkinoinnista sekä brändin rakentamisesta ja käytämme lähteinä niin uusinta tieteellistä aineistoa kuin käytännön työn kokemuksia. Kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, digipalvelujen kehittämisestä, viestinnästä ja brändityöstä tiimimme jäsenillä on vuosia ja vuosikymmeniä.

Olemme digimarkkinoinnin kumppani kasvuhakuisille brändeille ja yrityksille ympäri Suomen. Ydinosaamistamme on asiakas- ja liiketoimintalähtöinen kasvumarkkinointi - strateginen hakukoneoptimointi ja huippulaadukas hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto, sisältömarkkinointi sekä brändäys ja verkkosivut.

Markkinointitoimistomme ainutlaatuinen toimintamalli yhdistää 360-brändin, ihmislähtöisen muotoilun ja dataan perustuvat päätökset. Teemme tuloksia takovaa kestävää orgaanista kasvua, emme köykäisiä kampanjoita, jotka unohdetaan heti huomenna. Tervetuloa lukemaan ja oppimaan voittavaa markkinointia.

Markkinointitoimiston Voittajan käsikirja

Tuntuuko hakukoneoptimointi hankalalta tekniseltä mörökölliltä? Ei hätää, julkaisemme kohta oppaan, joka helpottaa eikä suinkaan lisää tuskaa.

Asiakas- ja liiketoimintalähtöinen hakukoneoptimointi: Voittajan käsikirjassa tekniset termit ja pikselinnypläys jäävät vähemmälle, miksi? Koska hakukoneoptimointi on pääasiassa liiketoiminnan tavoitteiden ja kohderyhmän tuntemista sekä strategista SEO-sisällöntuotantoa, ei suinkaan tekniikkaa.

Hakukoneoptimointia on pitkään leimannut tekniikkakeskeisyys, joka on jättänyt sisällöntuotannon varjoonsa. Tämä näkyy myös hinnoittelussa: sisällöntuotantoa tarjotaan usein huomattavasti halvemmalla kuin teknisiä toimenpiteitä.

Sisältö on jokaisen verkkosivuston tärkein osa, ja sen pitäisi olla hakukoneoptimoinnin strategian keskeinen painopiste. Verkkosivut ovat sisällön esittämisen väline. Laadukas hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto on tärkeintä hakukoneoptimoinnissa. Voittajat ynnäävät yhtälöön myös vahvan brändin.

Hakukoneoptimointi on kuukausien ja joskus vuosien sisällöntuotannon projekti. Siksi hakukoneoptimoinnin palvelu nimeltään "kertaoptimointi" on käytännössä turhake.

Miksi tehdä asiakas- ja liiketoimintalähtöistä hakukoneoptimointia? 

Asiakas- ja liiketoimintalähtöinen hakukoneoptimointi sitouttaa asiakkaita, vähentää tarvetta maksetulle mainonnalle ja tehostaa yrityksesi koko markkinointia paremman brändi- ja käyttäjäkokemuksen ansiosta. Asiakas- ja liiketoimintalähtöinen hakukoneoptimointi tähtää aina paremman asiakaskokemuksen rakentamiseen - ja takoo tuloksia nyt ja ikuisesti.

Jos et malta odottaa, ota yhteyttä ja pyydä maksutonta tilannekartoitusta digimarkkinoinnillesi.