Verkkosivut yritykselle
Verkkosivut ovat digimarkkinoinnin sydän. Toteutamme sujuvasti ja ketterästi verkkosivut yritykselle vuosien kokemuksella. Olemme erityisen hyviä luomaan brändinmukaisia ja käytettäviä digipalveluita: verkkosivustosi näyttää ja tuntuu juuri sinun brändiltäsi eikä digitoimistoltamme.
- Avaimet käteen -periaatteella verkkosivujen uudistus sekä verkkosivujen suunnittelu ja toteutus puhtaalta pöydältä.
- Käytettävät, tyylikkäät ja tehokkaasti konvertoivat verkkosivustot suurempiin ja pienempiin tarpeisiin. Räätälöity juuri sinun brändillesi ja asiakkaallesi.
- Verkkosivut tehoonsa nähden kilpailukykyisillä hinnoilla: pienemmät sivustoprojektit 5000-9000 € ja isommat 10K-30K luokassa.
- Loistava verkkosivujen SEO ja UX, konversio-optimointi, optimoidut ostopolut, toimivat laskeutumissivut ja konseptointi tulevaisuuden tarpeet huomioiden.
- Suosimme turvallista ja helppokäyttöistä Processwire CMS -järjestelmää, johon asiakkaamme ovat suorastaan rakastuneet.
- Integraatiot järjestelmiin (esim. varausjärjestelmät, kalenterisovellukset, verkkokauppa jne)
- Analytiikkatyökalujen asennus ja analytiikka palveluna – suosimme Matomoa, joka tarjoaa modernia web-analytiikkaa.
- Webhotelli ja domain: saat kauttamme kaikki tarvitsemasi palvelinpalvelut verkkosivustollesi. Yhteistyökumppanimme on 100 % kotimainen toimija, palvelimet sijaitsevat Tampereella. Kun tilaat meiltä verkkosivuston lisäksi palvelintilan, huolehdimme, että se on juuri sinun tarpeisiisi oikeanlainen.
- Verkkosivujen huolenpitopalvelu: Jos otat meiltä myös verkkosivustosi ylläpidon, saamme hoidettua järjestelmäpäivitykset ja mahdolliset kriisitilanteet nopeasti. Sivuston ylläpidon peruspaketti 190 € /kk.
- Olemme aloittaneet yhteistyön myös mainion Kotisivutehtaan kanssa.
VERKKOSIVUJEN SISÄLLÖNTUOTANTO
SEO-optimoidut verkkosivujen sisällöt ammattilaisen tekemänä
- Verkkosivujesi sisällöt ovat sivustosi tärkein osa. Sisältösi ratkaisevat, tuleeko verkkosivuillesi liikennettä ja päätyykö kävijä ottamaan yhteyttä ja ostamaan.
- Jos haluat Google-näkyvyyttä, tarvitset verkkosivuillesi paljon laadukasta SEO-sisällöntuotantoa ja muuta sisältöä: tekstiä, kuvia, blogiartikkeleita, uutisia, tuotetietoa, palvelukuvauksia ja laskeutumissivujen tekstejä.
- Jos haluat verkkosivujesi tuovan asiakkaita ja myyntiä, tarvitset oikeanlaista copywritingia.
- Tuotamme verkkosivujen sisällöt aina tavoitteesi ja kohderyhmäsi mukaisesti, koska perehdymme syvällisesti yritykseesi, tarpeisiisi ja asiakkaaseesi.
- Kirjoitamme kieliopillisesti virheetöntä ja laadukasta tekstiä, jota on miellyttävä lukea.
- Tuotamme brändinmukaiset tekstit sekä kuvitukset nopeasti ja ajallaan.
- Laadukkaalla ja ammattimaisella sisällöllä houkuttelet kävijöitä verkkosivuillesi, parannat konversioastetta ja saavutat liiketoimintatavoitteesi.
- Laitamme verkkosivusi sisällöt kerralla kuntoon. Mutta hakukoneoptimointiin menee yleensä puoli vuotta sen päälle.
- Verkkosivujen sisällöntuotanto on aina sekä SEO-sisällöntuotantoa että laserinterävää copywritingia, kun haluat sekä Google-näkyvyyden että konvertoivat verkkosivut, jotka tuovat kauppaa. Lupaamme, että saat meiltä aina takuuvarmasti molemmat.
VERKKOSIVUJEN HAKUKONEOPTIMOINTI
Verkkosivujen SEO-optimointi ja Google-näkyvyys
- Verkkosivujen hakukoneoptimointiin kuuluu tekninen SEO, sisällön SEO ja linkkien rakentaminen.
- Avaimet käteen -verkkosivut -palvelumme sisältävät erittäin korkealaatuisen teknisen SEOn sekä perussivujen sisällön SEO-optimoinnin kertaoptimointina.
- Kun haluat verkkosivuillesi orgaanista liikennettä, teemme hakukoneoptimointia jatkuvana palveluna.
- Jos siis haluat Google-näkyvyyttä, tarvitset verkkosivuillesi ennen kaikkea oikeanlaista ja jatkuvaa SEO-sisällöntuotantoa. Tämä on oikeasti hakukoneoptimointia. Ei tekniikka eikä avainsanojen sijoittelu.
- Laadukkaalla ja ammattimaisella hakukoneoptimoinnilla saat oikeanlaisia kävijöitä verkkosivuillesi. Oikea liikenne muuttuu helpommin asiakkaiksi.
- Kun näyt usein korkealla Googlen hakutuloksissa, rakennat bränditunnettuutta ja alasi auktoriteettia. Pätevältä toimijalta on helpompi ostaa.
- Laadukas sisältö, optimoidut ostopolut ja verkkosivujen käyttökokemus tarkoittaa enemmän liidejä ja yhteydenottoja.
- Jos teet Google-mainontaa ilman hakukoneoptimointia, näkyvyytesi loppuu heti kun budjettisi loppuu. Hakukoneoptimointi pitää markkinoinnin päällä nyt ja tulevaisuudessa, vaikka et laita siihen enää senttiäkään rahaa.
- Laitamme verkkosivusi perus-SEOn kerralla kuntoon. Mutta Google-näkyvyyden saamiseksi hakukoneoptimointiin menee yleensä puoli vuotta sen päälle.
- Kun haluat sekä Google-näkyvyyden että myyvät verkkosivut, lisäämme yhtälöön copywritingin. Lopputulos on 24/7 myyntikoneisto, joka saa kassakoneen laulamaan.
88 % käyttäjistä ei palaa verkkosivustolle, jos käyttäjäkokemus on ollut huono.
(Tutkimus: Sweor)
96,55 % verkkosivuista ei saa lainkaan liikennettä Googlesta.
(Tutkimus: Ahrefs)
Verkkosivut liiketoiminnan tueksi - vai takomaan myyntiä?
Miten saat verkkosivuillasi asiakkaita ja myyntiä?
Todella monesta paikkaa voit ostaa "laadukkaat verkkosivut yritykselle liiketoiminnan tueksi". Meidän mielestämme verkkosivut eivät ole liiketoiminnan tuki, vaan digitaalisen markkinointisi sydän ja myynnin moottori.
Tässä on totuus, jota harva uskaltaa sanoa: 90 % verkkosivuista ovat melko surkeita liiketoiminnan kannalta. Monet verkkosivut ovat kuin pölyttyneet näyteikkunat: kukaan ei pysähdy, kukaan ei katso, ja aivan varmasti kukaan ei astu sisään.
On nimittäin totta, että ensivaikutelma ei synny 10 sekunnissa – se syntyy kolmessa. Kolmessa sekunnissa kävijä päättää, jääkö vai lähteekö. Eikö olisi mukavaa, jos potentiaalinen asiakkaasi jäisi, ja vieläpä kiinnostuisi?
Miksi useimmat verkkosivut epäonnistuvat?
Ne näyttävät kaikilta muilta. Geneerinen sivusto ei säväytä.
Ne jankkaavat samoja fraaseja kuin kaikki muut. Et ole parempi valinta.
Ne ovat hitaita. Odottavan aika ei ole pitkä – odottajan aika on loppu.
Ne kertovat, mitä teet, mutta eivät sitä, miksi asiakkaasi pitäisi välittää.
Ja se todellinen syy miksi näin käy: verkkosivut ymmärretään aivan liian monissa tapauksissa täysin väärin.
Verkkosivut ovat sisällön esittämisen väline.
Verkkosivustosi ei ole tarkoitettu olemaan digitaalinen varasto. Sellainen siitä tulee, jos verkkosivuprojekti keskittyy epäolennaiseen. Erittäin moni verkkosivuprojekti keskittyy kaikkeen muuhun kuin olennaiseen.
Epäolennaista on, mille ylläpitojärjestelmälle sivusto rakennetaan. Epäolennaista on, miltä etusivu näyttää. Epäolennaista on, laitetaanko yritysinfo ensimmäiseksi, keskelle vai viimeiseksi.
Olennaista on käyttää valtaosa ajasta sen miettimiseen, mitä verkkosivujen pitäisi sanoa ja kenelle, jotta ne myyvät. Myyvätpä ne tuotteita, palveluita, ajatuksia, tapahtumakävijöitä, tietoa tai tiikereitä.
Verkkosivujesi pitää saada aikaan toimintaa. Verkkosivujesi pitää myydä.
Verkkosivujesi myynti on kiinni sisällöstä.
Ajattele asiaa vaikka näin: verkkosivusi on kuin punainen matto brändillesi. Jokainen kävijä on VIP-vieras, ja heidän kokemuksensa määrää, lähtevätkö he tyytyväisinä vai unohtaen, että koskaan edes kävivät.
Kannattaisiko varmistaa, että asiakkaasi eivät vain muista – vaan eivät malta olla palaamatta?
Jos myyntiä takovat verkkosivut kiinnostavat, pistä viestiä. Digitoimistomme lupaa muuttaa käsityksesi onnistuneesta verkkosivuprojektista. Meidän kanssa on oikeasti myös mukava tehdä töitä!