Verkkosivuston ja sisällön auditointi

Vain kahdessa viikossa keinot verkkosivustosi myynnillisyyden ja markkinoinnin tuloksien parantamiseen

Verkkosivujen ja sisällön auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi kriittiset pisteet nopeasti kuntoon. Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset, joiden avulla parannat konversiota ja saat tehot irti verkkosivuistasi ja sisältömarkkinoinnistasi.

 

LUE LISÄÄ      OTA YHTEYTTÄ

MIKSI AUDITOINTI KANNATTAA?

  • Verkkosivustosi ensivaikutelma yleensä ratkaisee, haluaako kävijä tutustua sisältöihisi ja palveluihisi vai ei. Auditointi paljastaa tärkeimmät kehittämiskohteet, joilla parannat sivustoasi.
  • Oikeanlaiset sisällöt tuovat luoksesi juuri niitä asiakkaita, keitä haluat tavoittaa, ja saavat heidät viettämään sivustollasi enemmän aikaa. Analyysi kertoo, ovatko sisältösi houkuttelevia ja ymmärrettäviä.
  • Kun sivustolla vierailijan on helppo edetä ja sisältö vastaa hänen tarpeeseensa, konversioprosentti kasvaa. Tehokkaat ostopolut tuovat enemmän myyntiä, tarjouspyyntöjä tai yhteydenottoja. Ostopolkuanalyysi tuottaa suositukset myynnin esteiden poistamiseen.
  • Kilpaillussa markkinassa on tärkeää erottua edukseen. Tutkimuksemme selvittää, mitä osa-alueita parantamalla menestyt kilpailijaasi nähden. 
  • Toimiva sivusto ja laadukas sisältö vaikuttavat myös parempaan sijoittumiseen hakukoneiden tulossivuilla. 
  • Hyvä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö parantaa merkittävästi brändikokemusta sekä asiakaskokemusta. Hyvä asiakaskokemus johtaa parhaimmillaan pitkäaikaisiin asiakkaisiin, jotka mielellään suosittelevat tuotetta, palvelua tai yritystä myös muille.

OTA YHTEYTTÄ

Digimarkkinoinnin kokonaisuus

Sisältömarkkinointi ja ostopolku (RACE-malli) digimarkkinoinnissa

Sisältömarkkinointi on dynaamista, liiketoiminnan tavoitteisiin ja kohderyhmän tarpeisiin perustuvaa ja iso osa koko yrityksen digimarkkinointia. Sen keskeiset elementit ovat verkkosivut ja niiden konversio-optimointi, sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi.

Digimarkkinointi: sisältömarkkinointi, verkkosivujen optimointi, hakukoneoptimointi, konversio-optimointi, ostopolut RACE-mallin mukaan

MITÄ TEEMME JA MITÄ SAAT AUDITOINNISTAMME

  1. Brändi- ja sisältöanalyysi: Tutkimme sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden ja teemme sisällöillesi tekstianalyysin. Analysoimme arvolupauksen (USP) selkeyden ja erottuvuuden sekä viestinnän onnistumisen.
  2. UX-analyysi: Käymme läpi sivustosi tärkeimmät sivut ja tutkimme verkkosivujen käyttökokemuksen, toimivuuden sekä myynnin esteet.  
  3. Ostopolkuanalyysi: Käymme läpi sivustosi ostopolut sekä sisältömarkkinoinnin ostopolkujen näkökulmasta. Tutkimme, millä toimenpiteillä konversiota voidaan parantaa. 
  4. Kilpailija-analyysi: Vertaamme sivustoasi kilpailijan verkkosivuihin ja kerromme, miten menestyt suhteessa kilpailijaasi sekä mitä voisit tehdä paremmin. 
  5. Kerromme tulokset ymmärrettävästi ja saat tulokset sekä toimenpide-ehdotukset myös selkeänä kirjallisena raporttina. 

Hyödyt auditoinnista

  • Auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi ja sisältömarkkinoinnin kriittiset pisteet (ns. quick wins) kuntoon, millä saavutat nopeasti tuloksia.
  • Hyvin konvertoivat verkkosivut tuottavat enemmän liidejä, tarjouspyyntöjä, yhteydenottoja ja myyntiä.
  • Kilpaillussa markkinassa pystyt kehittämään verkkosivuasi ja sisältöjäsi kilpailijaasi myyvemmiksi.
  • Hyvä verkkosivuston ensivaikutelma sekä miellyttävä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö vahvistaa brändiäsi ja parantaa asiakaskokemusta. 
  • Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset. Voit itse alkaa tehdä parannuksia heti, ja olemme tarvittaessa tukenasi myös kehittämisessä.

 

OTA YHTEYTTTÄ

SOPIIKO AUDITOINTI SINULLE?

  • Verkkosivujen ja sisällön konversio-auditointimme on räätälöity yrityksille, jotka hyödyntävät verkkosivustoaan asiakashankinnassa ja myynnissä.
  • Jos vastaat yrityksesi sisällöistä, sisällöntuotannosta, markkinoinnista, markkinointiviestinnästä, myynnistä, tai yrityksen verkkosivustosta, auditointimme antaa työkaluja tuloksellisempaan tekemiseen - olitpa sitten viestinnän ammattilainen tai markkinoinnin ja myynnin tuloksista vastaava.
  • Saat suurimmat hyödyt tutkimuksestamme, kun sivustollasi on jo jonkin verran sisältöjä perussivujen lisäksi: blogikirjoituksia, esittelytekstejä sekä tuote- tai palvelusivuja myyntisivujen lisäksi.
  • Voit tehdä maksettua mainontaa tai houkutella kävijöitä pelkillä sisällöillä - tutkimme ostopolkusi tehokkuuden.
  • Verkkosivujen ja sisällön konversio-auditointimme sopii niin B2B- kuin B2C-yrityksille.

 

OTA YHTEYTTÄ

VERKKOSIVUSTOSI JA SISÄLLÖN KONVERSIO-AUDITOINTI - KOHTI TULOKSIA

SISÄLTÖAMMATTILAISEN JA TEKNISEN ASIANTUNTIJAN SUOSITUKSET VERKKOSIVUSTOSI MYYNNIN JA MARKKINOINNIN TULOKSIEN PARANTAMISEEN

1795 €  (+ alv)

Verkkosivujesi ja sisältömarkkinointisi konversioanalyysi - tilannekatsaus sekä selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset.

Auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi tärkeimmät asiat kerralla kuntoon. Uskallamme luvata tyytyväisyystakuun: jos koet ettet saanut hyötyä palvelustamme, palautamme rahasi. 

OTA YHTEYTTÄ

Auditoinnin 4 osa-alueen tutkimus

Brändi- ja sisältöanalyysi

  • Auditoimme sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden.
  • Analysoimme, millaisen ensivaikutelman verkkosivustosi ja sisältösi antaa kävijälle.
  • Tutkimme arvolupauksesi (USP) ja sen viestinnän tehokkuuden sisällöissä.
  • Käymme läpi sisällöt ostopolkujen ja ostopersoonien näkökulmasta.
  • Analysoimme brändin yhtenäisyyden ja viestinnän onnistumisen.

Verkkosivujen UX-analyysi

  • Käyttäjäkokemuksen ammattilainen käy läpi verkkosivusi.
  • Tutkimme verkkosivun yleisen selkeyden, toiminnallisuuden ja käyttökokemuksen.
  • Katsomme, miten informaatio ja sisällöt ohjaavat käyttäjän kulkua.
  • Analysoimme, mitä sisällöllisiä tai toiminnallisia myynnin esteitä sivustolla on.
  • Löydämme niin toimivat sisällöt kuin kehityskohteet, joilla konversiota voi optimoida.

Ostopolkujen analyysi

  • Analysoimme monipuolisesti verkkosivujesi ostopolkuja
  • Tutkimme, miten sisällöt tukevat käyttäjän liikkumista verkkosivuillasi kohti ostoa tai yhteydenottoa.
  • Käymme läpi liidimagneetit ja niiden toimivuuden ostopolun osana.
  • Selvitämme toimintakehotteiden viestinnän ja sijoittelun onnistumisen.
  • Analysoimme kehityskohteet 6-portaisen ostopolun mallilla.

Kilpailija-analyysi

  • Teemme vertailevan analyysin 1-2 valitsemallesi kilpailijan sivustolle.
  • Tutkimme kilpailijasi brändiviestinnän onnistumista.
  • Katsomme kilpailijasi sisältömarkkinoinnin kokonaisuutta.
  • Analysoimme kilpailijasi verkkosivuston käyttökokemusta.
  • Annamme suositukset, joilla kehität verkkosivujesi myynnillisyyttä ja käytettävyyttä, ja parannat asemiasi kilpailussa. 

OTA YHTEYTTÄ!

Analysoimme nopeasti verkkosivusi ja tärkeimmät sisältösi, ja saat selkeät toimenpidesuositukset, joiden avulla parannat sisältömarkkinoinnin tuloksia.

1. Lähetä meille viesti - olemme sinuun yhteydessä viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.

2. Asiantuntijamme tekevät sisältöauditoinnin tilauksesta laskien 2 viikon aikana, jonka jälkeen saat tulokset tunnin etätapaamisessa. 

3. Heti tuloksien läpikäynnin jälkeen saat tulokset ja toimenpidesuositukset selkeässä kirjallisessa muodossa.