Sisällöntuotanto - miten ostat yrityksellesi sisällöntuotantoa?
Sisällöntuotanto on olennaisin osa nykyaikaista markkinointia niin pienissä kuin suurissa yrityksissä. Ilman sisällöntuotantoa ei ole blogeja, verkkosivuja eikä sosiaalista mediaa. Sisällöntuotannon ostaminen ammattilaiselta on erinomainen ratkaisu, kun omat resurssit ovat rajalliset.
Sisällöntuotantoa tarvitset jatkuvasti. Sisältömarkkinointi on todennäköisesti paras markkinointikeino, tutkimuksienkin mukaan.
Tiesitkö että:
- Semrushin tutkimuksen mukaan 97 % yrityksistä saavutti menestystä sisältömarkkinoinnilla.
- Content Marketing Instituten tutkimuksessa puolet yrityksistä kertoi ulkoistavansa ainakin osan sisältömarkkinoinnistaan.
- CMI:n mukaan 73 % B2B- ja 70 % B2C-yritysten markkinointistrategiaan kuuluu sisältömarkkinointi.
- Hubspot kertoo 83 % markkinoijien pitävän laatua tehokkaampana kuin määrää.
- Blogitekstit ovat yleisin sisältömuoto.
- 87 % B2B-yrityksistä generoi sisältöjen avulla liidejä.
- B2C-yrityksille sisältömarkkinoinnin tärkeimmät tavoitteet ovat bränditunnettuuden kasvu, luottamuksen rakentaminen ja kohdeyleisön kouluttaminen.
- 56 % yrityksistä kertoo blogin olevan tehokkain ja tuovan suurimman sisältömarkkinoinnin ROI:n.
Sisällöntuotantoa tarvitset muuhunkin kuin sisältömarkkinointiin. Jos olet teollisuuden B2B-yritys, tarvitset myös yritysjournalismia auktoriteetin ja luotettavuuden rakentamiseen. Jos olet sote-alan yritys - tarjoatpa hoivapalveluita tai digitaalisia ratkaisuja - tarvitset terveydenhoitoalan viestinnän osaajaa.
Erinomainen sisällöntuotanto vaatii paljon aikaa ja osaamista. Usein sisällöntuotannon ostaminen ammattilaiselta tulee kaikin tavoin tuloksellisemmaksi kuin itse tehden.
Sisällöntuotannon ostaminen palveluna voi kuitenkin tuntua haastavalta:
- Et ehkä tiedä, mitä palvelun pitäisi sisältää, koska et ole itse sisältöjen ammattilainen.
- Et ehkä osaa arvioida sisällöntuottajan osaamista, koska sisältöjä tuottaa niin sisältötoimisto, markkinointitoimisto kuin digitoimisto ja freelancerit kaupan päälle.
- Budjettisi on rajallinen, joten se pitäisi pystyä allokoimaan mahdollisimman tehokkaasti.
- Aikataulusi on kiireinen, joten et ehdi etsiä yhteistyökumppania, tai lähetellä tarjouspyyntöjä, saati vertailla eri yrityksiä. Usein helpoiten löytyvät yritykset ovat myös isompia ja samalla kalliimpia.
Etsitkö yrityksellesi sopivaa sisällöntuottajaa? Lue eteenpäin. Tämän jutun luettuasi tiedät, miten saat juuri sinun yrityksellesi sopivaa sisällöntuotantoa.
Millaista sisällöntuotantoa tarvitset?
Sisällöntuotannon tarvetta voit miettiä näin: Onko teillä muutama somekanava, jossa ei ole tapahtunut viimeiseen kolmeen kvartaaliin mitään? Entäpä milloin yrityksesi nettisivuja on viimeksi päivitetty, muutakin kuin satunnaisen ajankohtaista-uutisen muodossa? Kasvaako uutiskirjeenne tilaajalista? Tuleeko teille koko ajan asiakkaita ja myyntiä somesta tai nettisivuilta?
Sisällöntuotantoa tehdään, jotta saat kestävää kasvua.
Sisällöntuotannon puutteita ja katastrofin laajuutta ei usein helposti tunnista. Monesti kun teemme ihan vain tavanomaisia sisällöntuotannon toimenpiteitä, asiakkaamme ovat haltioissaan. Kun näytämme, mitä sisällöntuotanto voi olla, he eivät usko silmiään.
Jos olet epävarma siitä, mihin kaikkiin toimintoihin tarvitset ammattilaisen apua, kirjaa ylös kaikki havaitsemasi tarpeet ja ongelmat.
Sisällöntuotannon ja digimarkkinoinnin ammattilainen auttaa tunnistamaan, mitkä toimenpiteet ratkaisevat tarpeesi.
Näin saadaan kustannustehokas sisällöntuotannon ja digimarkkinoinnin paketti, joka johtaa toivottuun lopputulokseen.
Sisällöntuotannon yrityksille ja digitoimistoille ulkoistetaan yleensä seuraavia tehtäviä:
- Sisällöntuotanto, kirjoittaminen
- Copywriting
- Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
- Oikoluku ja editointi
- Hakukoneoptimointi
- Verkkosivut, suunnittelu, kehitys ja ylläpito
- Verkkosivujen sisällöntuotanto
- Graafinen suunnittelu, infograafit, bannerit, kuvituskuvat
- Valokuvaus, kuvien ja videoiden hankkiminen
- Sosiaalisen median sisällöt ja aikataulu
- Analytiikka, mittaaminen, raportointi
- Somemainonta, Google-mainonta
- Sisältömarkkinointi
- Sisältöstrategian tekeminen
- Ulkoistettu markkinointipäällikkö
On yrityksellesi kaikkein kustannustehokkainta, kun saat saman katon alta joustavasti kaikkia näitä palveluita tarpeesi mukaan. Paras tilanne on ehkä se, kun saat ison toimiston palvelut pienen yrityksen ketteryydellä ja hinnoittelulla.
Millaista sisällöntuotantoa toimistot tarjoavat?
Sisällöntuotantoa tarjoavien sisältötoimistojen, digitoimistojen ja yleisesti markkinointitoimistojen painotukset vaihtelevat, ja erityisesti sisältömarkkinointi kuuluu vähän jokaisen tontille. Sisältömarkkinointi on suurelta osin digimarkkinointia, muttei kuitenkaan kokonaan.
Laadukasta tekstiä saat yleensä viestintäpainotteisista toimistoista, joskus myös markkinointipainotteisista yrityksistä. Hyvä kirjoittamisen taito on usein digitoimistojen heikoin lenkki.
Laadukas teksti ei kuitenkaan vielä riitä. Kun haluat myydä tekstillä, tarvitset copywritingia. Se on erityinen myynnin taitolaji, jota on harvassa toimistossa. Moni puhuu siitä, harva oikeasti osaa.
Samaa koskee brändiosaamista. Ammattimainen brändäys ja toisinaan brändistrategian osaaminen ei todellakaan ole joka toimiston heiniä. Digitoimistoissa brändätään ahkerasti, mutta harvoin ammattimaisesti. Markkinointitoimistot uskaltavat yleensä kertoa, jos eivät osaa. Brändäys ei ole sitä, että tuuttaat digikanaviisi päivä toisensa perään samaa värimaailmaa ja slogania.
Kun haluat Google-näkyvyyttä sisällöillä, toimiston pitää osata briljantti hakukoneoptimointi. Tämä taito on usein vain digitoimistojen hyppysissä, lähes kaikki muut toimistot kyykkäävät tosi paikan tullen. (Osaamisen varmistamiseksi voit pyytää esimerkiksi referenssin, miten tietyillä sisällöillä on kasvatettu sivuston kävijämäärää, avainsanoilla sijoitusta tai konversioprosenttia.)
Monien sisältöjen yhteyteen tarvitset valokuvausta tai graafista suunnittelua. Kuvittamisen palveluita on usein tarjolla rajallisesti pienemmissä yrityksissä.
Jos tarvitset sisällöntuotantoa someen, some-toimistot ovat vahvoilla. On yrityksiä, jotka tekevät vain TikTokia. On toimistoja, jotka ottavat huolehtiakseen kaikki kanavasi sisällöntuotannosta kommentteihin vastaamiseen. (Me emme ole muuten kumpaakaan.)
Riippuu täysin yrityksestäsi, riittääkö sinulle tavanomainen some-sisällöntuotanto, joka pitää kanavasi laadukkaasti aktiivisina - vai onko yrityksesi liiketoiminnalle kriittistä tehdä kauppaa somessa. Markkinointitoimisto auttaa tunnistamaan tarpeesi.
Miksi ostaa sisällöntuotantoa ammattilaiselta?
Suurin syy hankkia sisällöntuotantoa ammattilaiselta on resurssipula. Oman talon sisältä löytyy harvoin tekemisenpuutetta, jonka voisi suunnata sisällöntuotantoon. Sisällöntuotantoa kuitenkin tarvitaan jatkuvasti.
Toinen syy on kustannustehokkuus. Oman markkinointitiimin palkkaaminen kokopäiväisesti kirjoittamaan sisältöä, suunnittelemaan markkinointia tai ylläpitämään verkkosivuja, on käytännössä aina kalliimpaa kuin näiden palvelujen ulkoistaminen ammattilaiselle.
Ulkoistaminen kannattaa erityisesti silloin, kun sisältöjen tarve on jatkuvaa. Ulkopuoliselle luotettavalle toimistolle maksat vain siitä työstä, jota yrityksesi tarvitsee. Sinun ei tarvitse huolehtia rekrytoinnista, koulutuksista tai muista henkilökunnan eduista.
Ulkoistamalla säästät aikaa
Yrityksessäsi aika on rahaa. Jos mietit esimerkiksi tehokasta sisältömarkkinoinnin muotoa, bloggausta ja yhden isomman blogisisällön kirjoittamista, siihen saattaa kulua kokonainen työpäivä. Kun ulkoistat blogitekstien kirjoitustyön ammattilaiselle, voit käyttää tuon työpäivän omaan liiketoimintaasi.
Ja onhan siinä sekin, että huvikseen ei kannata blogitekstejä rustailla - niiden on tuotava asiakkaita ja myyntiä!
Arvaa montako kertaa olen kirjoittanut uudelleen aiempia blogitekstejäni? Monta! Vanhoja tekstejä on syytä hävetä, sillä niistä ihan paistaa keltanokkaisuus siinä, miten myydään tekstillä. Tosin, on totta, että pelkkä copywriting ei riitä myyvän tekstin kirjoittamiseen - pitää tuntea yleisönsä kuin taskunsa ja kaiken lisäksi oman arvolupauksen on oltava tikissä.
Eteenpäin. Myyvän sisällöntuotannon ammattilainen tuottaa sisällöt nopeammin ja käytetyssä ajassa syntyy enemmän markkinointia useampaan kanavaan. Puhutaan digimarkkinoinnin ekosysteemeistä. Digiin ja markkinointiin suuntautunut sisältöammattilainen osaa myös ostopolut ja hakukoneoptimoinnin.
Pääsy resursseihin ja asiantuntemukseen
Joustavat resurssit ovat tärkeitä erityisesti pienemmille yrityksille. Sisällöntuotannon ja digimarkkinoinnin ulkoistamisessa on hyvä selvittää, pystyykö toimisto tarjoamaan palvelua joustavasti juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.
- Saatko räätälöidä sisällöntuotannon paketin tarpeidesi mukaan?
- Löytyykö monipuolista osaamista?
- Joudutko sitoutumaan vuodeksi kerrallaan?
- Voitko hankkia edullisesti lisäpalveluita sesonkien mukaan?
Sisältö- tai digitoimiston palkkaaminen tarkoittaa parhaassa tapauksessa pääsyä asiantuntijuuteen, jota omalla yrityksellä ei ole mahdollisuutta palkata. Usein tarve on esimerkiksi apukäsille, jotka osaavat nopeasti ottaa kopin asiakkaan toimialasta ja digitaalisista ohjelmistoista.
Millainen sisällöntuottaja sopii yrityksellesi?
Sisällöntuottajia ja sisällöntuotantoa tarjoavia toimistoja löytyy laidasta laitaan. Totuus on se, että harvoin löydät markkinointitoimistoa, josta saat kaikki: vahvan journalistisen osaamisen, copywritingin taitamisen, markkinointiosaamisen sekä vankan digitaalisen markkinoinnin ja teknologian ammattilaiset. Vielä harvemmassa ovat ne toimistot, jotka lupaavat tuoda sinulle sisällöillä asiakkaita ja myyntiä.
Meilläkään ei koko paletti ollut kasassa vielä aloittaessamme. Copywriting sakkasi, teimme vain laadukasta sisältöä. Kantapään kautta opimme, miten tehdään sisältöä joka myy. Näinhän se usein menee. Nyt pystymmekin tekemään myyvää sisältöä myös asiakkaillemme.
Hyvä sisällöntuottaja, ulkoistettu markkinointipäällikkö tai digitoimisto tekee tilauksesta sisältöä, jolla liiketoiminnan tavoitteesi täyttyvät. Laadukas kirjoittaminen on vain pintaraapaisu kokonaisuudessa, vaikkakin tärkeä sellainen.
Ammattimainen sisällöntuottaja osaa tuottaa räätälöityä sisältöä eri tarpeisiisi ja tavoitteisiisi sekä tunnistaa tarpeet ostopolulla puolestasi. Hyvä toimisto varmistaa myös sisältöjen tuloksellisuuden ja tekee dynaamisesti muutoksia tarpeen mukaan.
Kun haluat maksimoida tulokset ja kustannustehokkuuden sekä luoda kestävää kasvua, valitse markkinointitoimisto josta saat kaikki. Teknologian, viestintä- ja markkinointiosaamisen sekä brändiosaamisen. Tällainen toimisto katsoo yritystäsi kuin helikopteri - kokonaisuutta ylhäältä, yksityiskohtia joka tasolta.
Selkeät ja joustavat prosessit
Ammattimaisen sisällöntuottajan tunnistat myös valmiista ja selkeistä prosesseista. Tiedät, keneen olet yhteydessä ja missä kanavassa, milloin asiat tapahtuvat, mitä sinulta tarvitaan milloinkin ja mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa.
Toimivat prosessit joustavat eri tilanteissa ja mukautuvat juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Näin sisällöntuotanto voi alkaa vaikkapa yhteisestä ideoinnista, mutta yhtä hyvin se toimii avaimet käteen -palveluna, joka vapauttaa asiakkaan niin julkaisusta, markkinoinnista kuin analytiikastakin.
Toimialaosaaminen ja asiakasymmärrys
Sisältömarkkinoinnissa toimialaosaaminen on erityisen tärkeää. Puhuttelevia sisältöjä voi luoda vain tuntemalla kohderyhmän haasteet ja toimialan erityispiirteet.
- Ammattimainen sisällöntuottaja tai digitoimisto perehtyy aina asiakkaaseen sekä asiakkaan kohderyhmään erityisen huolellisesti.
- B2B-yritys tarvitsee B2B-sisällöntuotannon osaajan.
- Premium-markkinoilla toimiva yritys tarvitsee premium-tason sisällöntuotantoa.
- Osaava sisällöntuottaja tuottaa hyödyllisiä sisältöjä, ei vain markkinointitekstiä, ja optimoi sisällöt myyntitunnelin kriittisiin paikkoihin (TOFU – MOFU – BOFU).
- Asiakaslähtöinen toimisto osaa myös auttaa yritystäsi ostopersoonien määrittelyssä.
Digimarkkinoinnin osaaminen
Jos tarvitset sisällöntuotantoa vain painettuun asiakaslehteen tai tavanomaisia somepostauksia, sisällöntuottajalla ei tarvitse olla paljon teknistä osaamista tai muuta kuin kirjoittamisen osaamista. Jos tarvitset sisällöntuotantoa nettisivuille, blogiin, tai tuomaan asiakkaita ja myyntiä, tilanne on toinen.
Vaikka hakukoneoptimointi ei olekaan juuri teknologiaa, on kustannustehokkaampaa hankkia SEO-sisällöntuotanto toimistolta, joka osaa myös teknisen hakukoneoptimoinnin. Sisältömarkkinoinnin sisällöntuottaja on hakukoneoptimoinnin ammattilainen, joka osaa paljon enemmän kuin avainsanojen sijoittelua.
Digimarkkinoinnin palettiin kuuluvat keskeisenä verkkosivut, sisällöt ja sähköpostimarkkinointi sekä analytiikka. Jos haluat rakentaa 24/7 myyntikoneen, varmista että sisällöntuottaja hallitsee tämän mekanismin. Jos siis yrityksesi sisällä ei ole tämän osaamista ja tarvitset markkinointisi kehittämistä.
Mitä enemmän digimarkkinoinnin toimintoja ulkoistat sisällöntuotannon lisäksi, sitä tärkeämpää on toimiston uusimpien teknologioiden ja ohjelmistojen osaaminen, mutta myös strategisen markkinoinnin osaaminen. Näin saat näkemystä siitä, miten voit kehittää markkinointiasi ja miten saavutat tavoitteesi.
Sisällöntuotannon hinnoittelu
Sisällöntuotantoa tarjoavan yrityksen arviointi on vaikeaa, mutta niin on myös sisällöntuotannon hinnan arviointi. Tavoitteesi pitäisi aina olla se, että saat sisältömarkkinoinnista parhaan tuoton rahoillesi.
Somepaketteja voit saada muutamilla satasilla, usein 500-600 eurosta ylöspäin. Blogitekstit ovat villi viidakko, laadukkaita yksittäisiä keskikokoisia blogitekstejä voit saada 600-700 eurosta ylöspäin. Mitä enemmän paketti sisältää eri digimarkkinoinnin palveluja ja osaamista, sen kalliimpi se yleensä on.
Sisällöntuotanto kannattaa ostaa pakettina, mielellään palveluna kuukausihinnoittelulla.
Keskimäärin kaikkein halvimpia vaihtoehtoja ei kannata valita, ainakaan jos haluat sisällöilläsi asiakkaita ja myyntiä. Laadukas sisältö ja taitava digimarkkinointi ei ole koskaan ilmaista. Toisaalta kalleus ei ole tae tuloksellisuudesta.
Kun toimistolla on tarjota kiinteä sisällöntuotannon hinta, pystyt ennakoimaan kustannukset eikä yllätyksiä tule. Säännöllinen analytiikka ja raportointi varmistaa, että tiedät kaiken aikaa toimenpiteiden tuloksellisuuden ja esimerkiksi sisältömarkkinointisi ROI:n.
Sisällöntuotantoa jatkuvaan tarpeeseen
Oikea sisällöntuottaja, olipa se markkinointitoimisto tai digitoimisto (tai molemmat), on ratkaisevassa asemassa siinä, onnistuuko sisältömarkkinointisi ja saatko investoinnillesi parhaan tuoton.
Kun ulkoistat sisällöntuotannon, koko digimarkkinoinnin tai palkkaat vaikkapa ulkoistetun markkinointipäällikön, palkkaat parhaassa tapauksessa tiimikaverin yrityksellesi. Erityisesti haluat varmistaa, että sisällöntuotanto tuo sinulle kauppaa, eli asiakkaita ja myyntiä.
Tässä kohtaa kannattaa myös hieman fiilistellä, millaisen yrityksen ja ammattilaisen kanssa haluat tehdä yhteistyötä – miten paljon lisäarvoa tuovat vaikkapa:
- Nopea vastaaminen ja pikainen asioiden hoitaminen
- Sujuva ja mukava yhteistyö
- Luotettavuus 100 %
- Laatu, pitkän tähtäimen kehittämisote
- Tyytyväisyystakuu, tulostakuu
- Proaktiivisuus ja uusien ideoiden generointi
- Strategiaosaaminen ja kasvuhakuisuus
- Verkkosivujen ja konversio-optimoinnin taitaminen
- Copywritingin osaaminen (myyvät tekstit)
- Brändiosaaminen, brändin rakentaminen
- Ammattimaisen hakukoneoptimoinnin osaaminen
Ennen sisällöntuotannon ulkoistamista kannattaa myös miettiä omia kasvutavoitteita ja lähitulevaisuuden tarpeita. Suurta digitoimistoa ei ole järkevä palkata, jos tarpeesi tulee pysymään vain blogitekstien kirjoittamisessa. Toisaalta vaikkapa freelancer-sisällöntuottaja ei luultavasti pysty vastaamaan kasvaviin digimarkkinoinnin tarpeisiisi.
Yhteistyö sisällöntuottajan kanssa
Sisällöntuotannon tai koko digimarkkinoinnin ulkoistaminen toimii hyvin, kun tiedät missä mennään, ymmärrät mitä tapahtuu ja saat vastinetta rahoillesi. Ulkoistamisen prosessissa olennaisia asioita ovat selvät resurssit ja sisältömarkkinoinnin tavoitteiden määrittely sekä tuloksien säännöllinen seuranta. Joskus on hyödyllistä pyytää apua myös sisältöstrategian tekemiseen tai päivittämiseen.
Selvät resurssit ja tavoitteiden määrittely
Kun ulkoistat sisällöntuotannon tai digimarkkinoinnin kumppaniyritykselle, varmista, että toimisto ymmärtää liiketoiminnalliset tavoitteesi yksiselitteisesti. Toimiston tehtävänä on tietää, millainen sisältömarkkinointi hyödyttää sinun yritystäsi eniten.
Parhaiten autat sisältötoimistoa heidän tehtävässään, kun voit antaa työn tueksi mahdollisimman selkeät ohjeet ja resurssit. Sen lisäksi, mitä enemmän asiakastietoa, myyntidataa tai tutkimusta ja muuta aineistoa voit tarjota, sen helpommin ulkoistettu sisällöntuottaja pystyy räätälöimään markkinoinnin yrityksellesi sopivaksi.
Sisältömarkkinoinnin tuloksien seuranta
Sisältömarkkinoinnin tai digimarkkinoinnin ulkoistaminen on liiketoiminnallinen yhteistyösuhde, jonka hyödyllisyyttä kannattaa seurata säännöllisesti. Määrittele sisältömarkkinoinnin tehokkuuden arviointiin KPI:t yhdessä sisältömarkkinointitoimiston kanssa. Hyviä sisällön tuloksellisuuden indikaattoreita ovat esimerkiksi:
- Miten paljon nettisivujesi liikenne on kasvanut?
- Kauanko sisältöjen parissa on vietetty aikaa?
- Mikä on sähköpostimarkkinoinnin avausprosentti tai klikkausprosentti?
- Paljonko sisällöt saavat somessa jakoja, tykkäyksiä tai kommentteja?
- Kuinka paljon sisällöstä on siirrytty esimerkiksi myyntisivulle?
- Paljonko olet saanut lisää yhteydenottoja, asiakkaita ja myyntiä?
KPI:t auttavat selvittämään, onko sisältö koettu hyödylliseksi, millaista sisältöä asiakkaasi haluavat kuluttaa ja mitä muutoksia sisältömarkkinointiin kannattaa tehdä.
Hyvä toimisto keskustelee kanssasi tuloksista, eikä vain lähetä Powerpoint-tiedostoa sähköpostitse kerran kuussa. Asiakaslähtöinen toimisto puhuu myös digimarkkinoinnista ymmärrettävästi, eikä yritä piilotella huonoja tuloksia vaikeiden termien taakse.
Yhteenveto
Sisällöntuotantoa ammattilaiselta tarvitset, kun sinulla ei ole riittäviä resursseja laadukkaaseen sisällöntuotantoon. Usein prosessin alussa tarve voi olla vain blogiteksteille ja ideointiavulle, mutta kohta huomaat kaipaavasi myös apua verkkosivujen konversion parantamiseen, analytiikkaan ja koko markkinoinnin kehittämiseen.
Oikean kumppanin valinta sisällöntuotantoon ja digimarkkinointiin ei ole helppo tehtävä. Toivottavasti sait tästä blogijutusta apua pohdintaasi. Oikea kumppani tulokselliseen digimarkkinointiin on harvoin se halvin vaihtoehto, mutta kalleintakaan ei automaattisesti kannata valita.
Me emme lupaa olevamme ”paras sisällöntuotannon toimisto”, mutta lupaamme olla huomenna vähän parempia kuin tänään. Saatamme olla myös se oikea sisällöntuottaja juuri sinulle. Meiltä saat nimittäin vahvan sisältö- ja brändiosaamisen, vahvan teknologiaosaamisen ja vahvan design-osaamisen, kaikki saman katon alta.
Meillä onkin jatkuvaan sisällöntuotannon tarpeeseen oiva ratkaisu: markkinoinnin ulkoistus. Vahvaa sisällöntuotantoa, sisältömarkkinointia ja yritysjournalismia nykyaikaisella teknologiaosaamisella.
Varaa tapaaminen ja ilmainen konsultointi - Aino auttaa sinua löytämään yrityksellesi parhaan ratkaisun. Suunnitellaan yhdessä yrityksellesi tuloksellista markkinointia!
SELKEÄSTI DIGISTÄ: Kuule ensimmäisten joukossa alan uusin tieto ja vinkit parempaan bisnekseen!
Säilytämme yhteystietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti, emme koskaan jaa tietojasi eteenpäin. Voit milloin tahansa perua uutiskirjeen tilauksen helposti ja nopeasti.