Digimarkkinointi - Tarvekartoitus

Mitä kuuluu digitaaliselle markkinoinnillesi? Maksuton kartoitus antaa selkeät suuntaviivat digimarkkinoinnin kehittämiselle. 

Ilmainen tarvekartoitus sopii useimmille yrityksille, olitpa vasta digitaalisen markkinoinnin lähtökuopissa tai digi jo hyvin hallussa. Tutkimme tilanteesi sekä digikanavasi ja saat suunnitelman digimarkkinointisi kehittämiseen. 

ALOITA

Autamme käynnistämään digimarkkinoinnin projektisi veloituksetta

Vastaa digimarkkinoinnin tarvekartoituksen kysymyksiin mahdollisimman laajasti, jotta saamme mahdollisimman tarkan kuvan nykytilanteestanne ja tavoitteistanne.

Meidän puoleemme tyypillisesti käännytään, kun on "tehty jo kaikki mahdollinen" ja tarvitaan asiantuntevaa näkemystä, joka toisi muutoksen nykyiseen tilanteeseen. Usein ei saada riittävästi tuloksia, eli asiakkaita ja myyntiä. Lähes aina pystymme paikallistamaan ongelman - ja tekemään tuon tarvittavan muutoksen.

Kenelle tarvekartoituksemme sopii?

Digimarkkinoinnin tarvekartoituksemme sopii yrityksille ja yhteisöille, jotka ovat jo toiminnassa ja joilla liiketoiminnan perustyö on valmiina:

  • yrityksenne tuotteelle/palvelulle on kysyntää markkinoilla
  • tuotteenne/palvelunne on kannattava yrityksellenne ja asiakkaallenne
  • tunnette kohderyhmänne ja sen tarpeet sekä haasteet käytännön tasolla.

Emme ole paras vaihtoehto, jos tarvitset tuotteesi/palvelusi konseptointia - mutta olemme loistavia tuomaan brändisi esille, kun tuotteesi/palvelusi on toimiva konsepti.

Emme ole paras vaihtoehto, jos tarvitset markkinatutkimusta tai kohderyhmätutkimusta - mutta olemme ässiä johtamaan tutkimusdatasta ostopersoonia ja oikeanlaista copywritingia, kun sinulla on antaa meille tutkimusdataa, myyntidataa, asiakaspalautteita ja muuta informaatiota työmme tueksi.

Olemme myös mestareita brändäyksessä. Hyppäämme brändipuikkoihin - yleisimmin brändiuudistus tai joskus brändin luominen tyhjältä pöydältä - siinä vaiheessa, kun yritykselläsi on vähintään liiketoiminnan perustyö tehtynä ja kannattava tuote/palvelu. Lievä poikkeustilanne on luksusbrändi: brändäys on syytä tehdä yrityksen alkuvaiheessa, sillä luksusbrändin brändiuudistus on aina haastava. 

Mitä digimarkkinoinnin tarvekartoitus sisältää?

Tarvekartoituksemme selvittää kattavasti digimarkkinointisi nykytilaa ja tarpeitasi aina digimarkkinoinnin strategiasta sisällöntuotantoon ja visuaaliseen ilmeeseen.

Tutkimme digitaaliset kanavasi ja teemme tarpeen mukaan esimerkiksi alustavan SEO-auditoinnin. Laadimme vastaustesi perusteella yhteistyöehdotuksen, joka sisältää:

  1. Tarpeisiinne räätälöidyt toimenpiteet
  2. Aikataulusuunnitelman
  3. Alustavan budjetin.

Suunnitelmamme on täysin maksuton eikä se sido mihinkään. Saat kuitenkin ammattilaisen näkemyksen suositelluista toimenpiteistä kehittämisen ja päätöksenteon tueksi. 

Tee kartoitus helposti juuri silloin, kun se sinulle sopii.

TEE TARVEKARTOITUS

Digimarkkinointi - Strategia on kompassi menestykseen

Digimarkkinoinnin strategian laittaminen kuntoon voi olla ratkaiseva tekijä menestykseen. Ulkopuolisen asiantuntijan näkemys on joskus parasta, mitä yrityksellesi on tapahtunut pitkiin aikoihin.

Ilman strategiaa digimarkkinointi on kuin sukellusvene ilman kantta – teoriassa matkalla syvälle menestykseen, mutta uppoaa jo ennen kuin ehtii lähteä liikkeelle. Ilman selkeää suuntaa et pääse minnekään, vaan päädyt käyttämään arvokkaita resursseja tehottomasti.

Digimarkkinoinnin strategia näyttää suunnan, johon markkinointisi tulisi kulkea. Strategia ei ole vain hienoja PowerPoint-dioja tai listoja tavoitteista – se on käytännönläheinen suunnitelma, joka kertoo mitä, missä, miten ja miksi.

Mitä digimarkkinoinnin strategia sisältää?

  1. Tavoitteet. Asiakas- ja liiketoimintalähtöinen digimarkkinoinniin strategia tähtää liiketoimintasi kasvuun ja menestykseen. Tämä on kaiken tekemisen perusta.  
  2. Kanavat. Valitse vain ne kanavat, joissa asiakkaasi ovat. Autamme pistämään kanavat pystyyn ja puhaltamaan unohdetut sometilit uuteen eloon.
  3. Sisältö. Kaiken pihvi. Se mikä tuo asiakkaita ja myyntiä sekä kestävää kasvua. Nostamme tekemisenne aivan uudelle tasolle - tämä on lupaus.

Digimarkkinointi – näkyvyyden moottori

Digimarkkinointi ei ole pelkkää mainontaa. Hyvä digimarkkinointi on itse asiassa hyvin vähän mainontaa, ja hyvin paljon arvonluomista. Arvokas digitaalinen markkinointi on näkyvyyden moottori, joka saa yrityksesi erottumaan digitaalisessa hälyssä. 

Mikä sitten on avain menestykseen? Strategia on kuin raketin polttoaine. Ilman sitä kaikki suunnitelmat, visiot ja ideat jäävät maan tasalle. 

Oletko valmis kiinnittämään turvavyöt? Autamme täyttämään tankin ja sytyttämään moottorit, jotta yrityksesi kohoaa alasi huipulle – ei vain hetkeksi, vaan pysyvästi.

Haluatko luoda digimarkkinoinnin strategian, joka tuo tuloksia eikä pelkkiä lupauksia? Täytä maksuton tarvekartoitus - ja olet lähempänä tavoitteitasi kuin koskaan!

TEE TARVEKARTOITUS

Tee maksuton kartoitus
NYKYINEN TILANNE
DIGIMARKKINOINNIN TARPEET
AIKATAULU JA RESURSSIT
YHTEYSTIEDOT