Verkkosivuston ja sisällön auditointi

Vain kahdessa viikossa keinot verkkosivujesi myynnillisyyden ja markkinoinnin tuloksien parantamiseen

Verkkosivujen ja sisällön auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi kriittiset pisteet nopeasti kuntoon. Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset, joiden avulla parannat konversiota ja saat tehot irti verkkosivuistasi ja sisältömarkkinoinnistasi.

 

LUE LISÄÄ      OTA YHTEYTTÄ

MIKSI AUDITOINTI ON SINULLE HYÖDYLLINEN?

  • Verkkosivustosi ensivaikutelma yleensä ratkaisee, haluaako kävijä tutustua sisältöihisi ja palveluihisi vai ei. Auditointi paljastaa tärkeimmät kehittämiskohteet, joilla parannat sivustoasi.
  • Oikeanlaiset sisällöt tuovat luoksesi juuri niitä asiakkaita, keitä haluat tavoittaa, ja saavat heidät viettämään sivustollasi enemmän aikaa. Analyysi kertoo, ovatko sisältösi houkuttelevia ja ymmärrettäviä.
  • Kun sivustolla vierailijan on helppo edetä ja sisältö vastaa hänen tarpeeseensa, konversioprosentti kasvaa. Tehokkaat ostopolut tuovat enemmän myyntiä, tarjouspyyntöjä tai yhteydenottoja. Ostopolkuanalyysi tuottaa suositukset myynnin esteiden poistamiseen.
  • Kilpaillussa markkinassa on tärkeää erottua edukseen. Tutkimuksemme selvittää, mitä osa-alueita parantamalla menestyt kilpailijaasi nähden. 
  • Toimiva sivusto ja laadukas sisältö vaikuttavat myös parempaan sijoittumiseen hakukoneiden tulossivuilla. 
  • Hyvä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö parantaa merkittävästi brändikokemusta sekä asiakaskokemusta. Hyvä asiakaskokemus johtaa parhaimmillaan pitkäaikaisiin asiakkaisiin, jotka mielellään suosittelevat tuotetta, palvelua tai yritystä myös muille.
  • Verkkosivut ovat asiakas- ja liiketoimintalähtöisen kasvumarkkinoinnin sydän. Tutkimus paljastaa, miten hyvin hyödynnät liiketoimintapotentiaalisi.

OTA YHTEYTTÄ

Digimarkkinoinnin kokonaisuus

Sisältömarkkinointi ja ostopolku (RACE-malli) digimarkkinoinnissa

Sisältömarkkinointi on dynaamista, liiketoiminnan tavoitteisiin ja kohderyhmän tarpeisiin perustuvaa ja iso osa koko yrityksen digimarkkinointia. Sen keskeiset elementit ovat verkkosivut ja niiden konversio-optimointi, sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi. 

Katso myös: Verkkosivut yritykselle - miten saat asiakkaita ja myyntiä?

Digimarkkinoinnin RACE-malli - sisältö, ostopolku ja konversio-optimointi

MITÄ TEEMME JA MITÄ SAAT AUDITOINNISTAMME

Asiantuntijan UX-auditointi + brändiauditointi + design-auditointi + sisältöauditointi yhdellä kerralla

  1. Brändi- ja sisältöanalyysi: Tutkimme sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden ja teemme sisällöillesi tekstianalyysin. Analysoimme arvolupauksen (USP) selkeyden ja erottuvuuden sekä viestinnän onnistumisen.
  2. UX-analyysi: Käymme läpi sivustosi tärkeimmät sivut ja tutkimme verkkosivujen käyttökokemuksen, toimivuuden sekä myynnin esteet.  
  3. Ostopolkuanalyysi: Käymme läpi sivustosi ostopolut sekä sisältömarkkinoinnin ostopolkujen näkökulmasta. Tutkimme, millä toimenpiteillä konversiota voidaan parantaa. 
  4. Kilpailija-analyysi: Vertaamme sivustoasi kilpailijan verkkosivuihin ja kerromme, miten menestyt suhteessa kilpailijaasi sekä mitä voisit tehdä paremmin. 
  5. Kerromme tulokset ymmärrettävästi ja saat tulokset sekä toimenpide-ehdotukset myös selkeänä kirjallisena raporttina. 

Hyödyt auditoinnista

  • Auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi ja sisältömarkkinoinnin kriittiset pisteet (ns. quick wins) kuntoon, millä saavutat nopeasti tuloksia.
  • Hyvin konvertoivat verkkosivut tuottavat enemmän liidejä, tarjouspyyntöjä, yhteydenottoja ja myyntiä.
  • Kilpaillussa markkinassa pystyt kehittämään verkkosivuasi ja sisältöjäsi kilpailijaasi myyvemmiksi.
  • Hyvä verkkosivuston ensivaikutelma sekä miellyttävä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö vahvistaa brändiäsi ja parantaa asiakaskokemusta. 
  • Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset laajassa raportissa. Voit itse alkaa tehdä parannuksia heti, ja olemme tarvittaessa tukenasi myös kehittämisessä.

 

HALUAN TÄMÄN

SOPIIKO AUDITOINTI SINULLE?

  • Verkkosivujen ja sisällön auditointimme on räätälöity yrityksille, jotka hyödyntävät verkkosivustoaan asiakashankinnassa ja myynnissä.
  • Jos vastaat yrityksesi sisällöistä, sisällöntuotannosta, markkinoinnista, markkinointiviestinnästä, myynnistä, tai yrityksen verkkosivustosta, auditointimme antaa työkaluja tuloksellisempaan tekemiseen - olitpa sitten viestinnän ammattilainen tai markkinoinnin ja myynnin tuloksista vastaava.
  • Saat suurimmat hyödyt tutkimuksestamme, kun sivustollasi on riittävästi sisältöjä perussivujen lisäksi: blogikirjoituksia, esittelytekstejä sekä tuote- tai palvelusivuja myyntisivujen lisäksi. 
  • Voit tehdä maksettua mainontaa tai houkutella kävijöitä pelkillä sisällöillä - tutkimme ostopolkusi tehokkuuden.
  • Verkkosivujen ja sisällön auditointimme sopii PK-sektorin B2B- kuin B2C-yrityksille sekä järjestöille.

 

ALOITETAAN

MIKSI VALITA MEIDÄT VERKKOSIVUJESI AUDITOINTIIN?

 

  • Olemme asiakas- ja liiketoimintalähtöisen digimarkkinoinnin ammattilaisia.
  • Teemme auditoinnit pitkän kokemuksen tuomalla toimivalla prosessilla.
  • Tiimillämme on asiantuntemus jokaisessa verkkosivujen konversion auditoinnin osa-alueessa. Saat takuulla laajan näkemyksen.
  • Sen lisäksi että olemme UI/UX-ammattilaisia, olemme myös SEO-ammattilaisia, viestinnän, copywritingin ja brändin ammattilaisia. Tiedämme miten sivut myyvät.
  • Strategisen markkinoinnin ja asiakaskokemuksen ammattilaisina pystymme analysoimaan verkkosivusi paljon tavanomaista auditointia laajemmin.
  • Raporttimme on oikeasti selkeä ja ymmärrettävä. Käymme sen kanssasi yhdessä huolellisesti läpi.
  • Autamme sinua eteenpäin - et jää yksin.
  • Meillä on monipuolinen ja pitkä 15+ vuoden kokemus ja osaaminen niin B2C- ja B2B-yrityksistä kuin järjestöpuolelta.
  • Olemme kokonaisvaltainen markkinoinnin kumppani. Kun laatu ja tulokset ratkaisevat.

 

ALOITETAAN

SEO-analyysi, SEO-asiantuntija

VERKKOSIVUSTOSI JA SISÄLLÖN KONVERSIO-AUDITOINTI - KOHTI TULOKSIA

SISÄLTÖAMMATTILAISEN JA TEKNISEN ASIANTUNTIJAN SUOSITUKSET VERKKOSIVUSTOSI MYYNNIN JA MARKKINOINNIN TULOKSIEN PARANTAMISEEN

1795 €  (+ alv)

Verkkosivujesi ja sisältömarkkinointisi konversioanalyysi - tilannekatsaus sekä selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset.

Auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi tärkeimmät asiat kerralla kuntoon. Uskallamme luvata sinulle tyytyväisyystakuun: jos koet ettet saanut hyötyä palvelustamme, palautamme rahasi. 

OTAN YHTEYTTÄ

MEILLÄ ON OLLUT ILO AUTTAA

Aalto ProÖvre NybackaBRQ VantaaVantaa-SeuraLemin musiikkijuhlatHaaga-HeliaHiusmuotoilu PointHelsinga KeskiaikapäiväIlorantaFiBO Suomalainen Barokkiorkesteri

Auditoinnin 4 osa-alueen tutkimus

Brändi- ja sisältöanalyysi

  • Auditoimme sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden.
  • Analysoimme, millaisen ensivaikutelman verkkosivustosi ja sisältösi antaa kävijälle.
  • Tutkimme arvolupauksesi (USP) ja sen viestinnän tehokkuuden sisällöissä.
  • Käymme läpi sisällöt ostopolkujen ja ostopersoonien näkökulmasta.
  • Analysoimme brändin yhtenäisyyden ja viestinnän onnistumisen.

Verkkosivujen UX-analyysi

  • Käyttäjäkokemuksen ammattilainen käy läpi verkkosivusi.
  • Tutkimme verkkosivun yleisen selkeyden, toiminnallisuuden ja käyttökokemuksen.
  • Katsomme, miten informaatio ja sisällöt ohjaavat käyttäjän kulkua.
  • Analysoimme, mitä sisällöllisiä tai toiminnallisia myynnin esteitä sivustolla on.
  • Löydämme niin toimivat sisällöt kuin kehityskohteet, joilla konversiota voi optimoida.

Ostopolkujen analyysi

  • Analysoimme monipuolisesti verkkosivujesi ostopolkuja
  • Tutkimme, miten sisällöt tukevat käyttäjän liikkumista verkkosivuillasi kohti ostoa tai yhteydenottoa.
  • Käymme läpi liidimagneetit ja niiden toimivuuden ostopolun osana.
  • Selvitämme toimintakehotteiden viestinnän ja sijoittelun onnistumisen.
  • Analysoimme kehityskohteet 6-portaisen ostopolun mallilla.

Kilpailija-analyysi

  • Teemme vertailevan analyysin 1-2 valitsemallesi kilpailijan sivustolle.
  • Tutkimme kilpailijasi brändiviestinnän onnistumista.
  • Katsomme kilpailijasi sisältömarkkinoinnin kokonaisuutta.
  • Analysoimme kilpailijasi verkkosivuston käyttökokemusta.
  • Annamme suositukset, joilla kehität verkkosivujesi myynnillisyyttä ja käytettävyyttä, ja parannat asemiasi kilpailussa. 

OTA YHTEYTTÄ!

Analysoimme nopeasti verkkosivusi ja tärkeimmät sisältösi, ja saat selkeät toimenpidesuositukset, joiden avulla parannat sisältömarkkinoinnin tuloksia.

1. Lähetä meille viesti tällä lomakkeella. Tämä ei vielä sido sinua mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.

2. Asiantuntijamme tekevät sisältöauditoinnin alkukartoitusten jälkeen 2 viikon aikana, jonka jälkeen saat tulokset tunnin etätapaamisessa. 

3. Heti tuloksien läpikäynnin jälkeen saat tulokset ja toimenpidesuositukset selkeässä kirjallisessa muodossa.