MIKSI AUDITOINTI ON SINULLE HYÖDYLLINEN?
- Verkkosivustosi ensivaikutelma yleensä ratkaisee, haluaako kävijä tutustua sisältöihisi ja palveluihisi vai ei. Auditointi paljastaa tärkeimmät kehittämiskohteet, joilla parannat sivustoasi.
- Oikeanlaiset sisällöt tuovat luoksesi juuri niitä asiakkaita, keitä haluat tavoittaa, ja saavat heidät viettämään sivustollasi enemmän aikaa. Analyysi kertoo, ovatko sisältösi houkuttelevia ja ymmärrettäviä.
- Kun sivustolla vierailijan on helppo edetä ja sisältö vastaa hänen tarpeeseensa, konversioprosentti kasvaa. Tehokkaat ostopolut tuovat enemmän myyntiä, tarjouspyyntöjä tai yhteydenottoja. Ostopolkuanalyysi tuottaa suositukset myynnin esteiden poistamiseen.
- Kilpaillussa markkinassa on tärkeää erottua edukseen. Tutkimuksemme selvittää, mitä osa-alueita parantamalla menestyt kilpailijaasi nähden.
- Toimiva sivusto ja laadukas sisältö vaikuttavat myös parempaan sijoittumiseen hakukoneiden tulossivuilla.
- Hyvä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö parantaa merkittävästi brändikokemusta sekä asiakaskokemusta. Hyvä asiakaskokemus johtaa parhaimmillaan pitkäaikaisiin asiakkaisiin, jotka mielellään suosittelevat tuotetta, palvelua tai yritystä myös muille.
- Verkkosivut ovat asiakas- ja liiketoimintalähtöisen kasvumarkkinoinnin sydän. Tutkimus paljastaa, miten hyvin hyödynnät liiketoimintapotentiaalisi.

Digimarkkinoinnin kokonaisuus
Sisältömarkkinointi ja ostopolku (RACE-malli) digimarkkinoinnissa
Sisältömarkkinointi on dynaamista, liiketoiminnan tavoitteisiin ja kohderyhmän tarpeisiin perustuvaa ja iso osa koko yrityksen digimarkkinointia. Sen keskeiset elementit ovat verkkosivut ja niiden konversio-optimointi, sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi.
Katso myös: Verkkosivut yritykselle - miten saat asiakkaita ja myyntiä?

MITÄ TEEMME JA MITÄ SAAT AUDITOINNISTAMME
Asiantuntijan UX-auditointi + brändiauditointi + design-auditointi + sisältöauditointi yhdellä kerralla
- Brändi- ja sisältöanalyysi: Tutkimme sisältömarkkinoinnin kokonaisuuden ja teemme sisällöillesi tekstianalyysin. Analysoimme arvolupauksen (USP) selkeyden ja erottuvuuden sekä viestinnän onnistumisen.
- UX-analyysi: Käymme läpi sivustosi tärkeimmät sivut ja tutkimme verkkosivujen käyttökokemuksen, toimivuuden sekä myynnin esteet.
- Ostopolkuanalyysi: Käymme läpi sivustosi ostopolut sekä sisältömarkkinoinnin ostopolkujen näkökulmasta. Tutkimme, millä toimenpiteillä konversiota voidaan parantaa.
- Kilpailija-analyysi: Vertaamme sivustoasi kilpailijan verkkosivuihin ja kerromme, miten menestyt suhteessa kilpailijaasi sekä mitä voisit tehdä paremmin.
- Kerromme tulokset ymmärrettävästi ja saat tulokset sekä toimenpide-ehdotukset myös selkeänä kirjallisena raporttina.
Hyödyt auditoinnista
- Auditointimme on suunniteltu laittamaan verkkosivustosi ja sisältömarkkinoinnin kriittiset pisteet (ns. quick wins) kuntoon, millä saavutat nopeasti tuloksia.
- Hyvin konvertoivat verkkosivut tuottavat enemmän liidejä, tarjouspyyntöjä, yhteydenottoja ja myyntiä.
- Kilpaillussa markkinassa pystyt kehittämään verkkosivuasi ja sisältöjäsi kilpailijaasi myyvemmiksi.
- Hyvä verkkosivuston ensivaikutelma sekä miellyttävä käyttökokemus ja kohderyhmää puhutteleva sisältö vahvistaa brändiäsi ja parantaa asiakaskokemusta.
- Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset laajassa raportissa. Voit itse alkaa tehdä parannuksia heti, ja olemme tarvittaessa tukenasi myös kehittämisessä.