MIKSI SEO-ANALYYSI KANNATTAA?
- Mietitkö löytyvätkö verkkosivusi Googlesta? Entä tiedätkö, millä sanoilla palveluitasi etsitään? Pohditko, miten asiakkaasi löytäisivät sinut ennen kilpailijoitasi?
- SEO-auditointi löytää tärkeimmät kehitystoimenpiteet, joiden avulla parannat näkyvyyttä Googlessa ja muissa hakukoneissa.
- Analyysi kertoo millä tärkeimmillä hakusanoilla palveluitasi haetaan Googlesta ja miten sijoitut hakutuloksissa.
- Tutkimus paljastaa verkkosivustosi tekniset puutteet, jotka korjaamalla parannat mm. sivuston nopeutta ja käytettävyyttä.
- Analyysimme paljastaa verkkosivustosi ja sisällön käyttökokemuksen ja konversion tilanteen.
- Saat selville, miten verkkosivusi pärjää kilpailijoihisi verrattuna.
- Saat selkeät ja konkreettiset toimenpidesuositukset, joiden avulla voit heti alkaa kehittää verkkosivustoasi.

96,55 % verkkosivuista ei saa lainkaan liikennettä Googlesta.
(Tutkimus: Ahrefs)
MITÄ TEEMME JA MITÄ SAAT SEO-ANALYYSISTAMME
- Teemme sivuillesi laajan teknisen seo-auditoinnin, jossa tutkimme mm. indeksoinnin, latausnopeuden, tuplasisällöt, sivustokartan ja virheelliset sivut.
- Sisältöanalyysissa käymme läpi tärkeimmät sisältösi, ja analysoimme semantiikkaa ja rakennetta sekä sisältöjen laatua suhteessa tavoitteisiisi.
- Teemme kevyen strategisen hakusanatutkimuksen ja kartoitamme sinun yrityksesi tärkeimmät hakusanat ja niillä sijoittumisen.
- UX-analyysissa selvitämme verkkosivujesi käyttökokemuksen (design-audit), ja miten se vaikuttaa hakukonenäkyvyyteen ja siihen, miten sivusi myyvät.
- Vertaamme sivustoasi kilpailijan verkkosivuihin ja kerromme miten menestyt kilpailijaan nähden.
- Kerromme tulokset ymmärrettävästi ja saat tulokset sekä toimenpide-ehdotukset myös selkeänä kirjallisena raporttina. Olemme mielellämme tukenasi myös silloin, kun alat toteuttaa korjauksia.
SEO-auditoinnin hyödyt
- Saat konkreettiset toimenpidesuositukset, joilla parannat näkyvyyttä Googlessa.
- Varmistat, että tärkeimmät sisältösi näkyvät asiakkaillesi ja että ne myös toimivat eli myyvät.
- Voit hyödyntää hakusanoja sisältömarkkinoinnissa ja tuottaa kohderyhmääsi houkuttelevaa sisältöä.
- Pääset parantamaan verkkosivujesi käyttökokemusta, joka vaikuttaa niin hakukonenäkyvyyteen kuin siihen, saatko myyntiä.
- Saat selville, miten menestyt suhteessa kilpailijaasi.
- Saat ulkopuolisen asiantuntijan näkemyksen ja selvät askelmerkit digimarkkinoinnin kehittämiseen.