Myyntisivu on laskeutumissivu eli verkkosivu, jonka tavoite on tuottaa myyntiä. Hyvä myyntisivu perustuu aina selkeään myyntitekstiin ja toimintakehotteeseen sekä luottamusta herättäviin elementteihin.
Suunnitteletko parhaillaan myyntisivua? Vai onko verkkosivustollasi myyntisivu, joka ei muuta kävijöitä asiakkaiksi? Lue eteenpäin, tämä on juuri sinulle!
Myyntisivu on kaikista laskeutumissivuista vaikein saada konvertoimaan. Yksi syy on ihan vain se, että kynnys ostamiseen on korkeampi kuin vaikkapa ilmaisen oppaan lataamiseen.
Toinen syy liittyy kuitenkin suoraan myyntisivun rakentamiseen. Jos myyntisivu ei puhuttele potentiaalista asiakasta, ei perustele sopivaa hinta-laatusuhdetta eikä ole vakuuttava, kauppoja tuskin syntyy.
Tässä blogikirjoituksessa kerromme, kuinka voit rakentaa tehokkaan myyntisivun, ja mitä elementtejä siihen tarvitset. Mukana myös UX-ammattilaisen pari konversio-optimoinnin vinkkiä, joita et ehkä yleensä kuule.
Tästä artikkelista löydät vastaukset:
Mikä on myyntisivu?
Mikä on konvertoiva myyntisivu?
Miten luoda tehokkaat myyntisivut?
Hyvin konvertoiva myyntisivu – esimerkit
Mikä on myyntisivu?
Myyntisivu on verkkosivuston itsenäinen sivu, joka on luotu myynnin lisäämiseksi. Myyntisivun tarkoitus on konvertoida eli muuttaa sivulla kävijät asiakkaiksi.
Myyntisivu on myös laskeutumissivu. Myyntisivu ja laskeutumissivu ovat molemmat verkkosivuja, joilla on sama tavoite: saada kävijät suorittamaan tietty toimenpide.
Myyntisivu on yleensä pidempi ja yksityiskohtaisempi kuin kampanjaa varten luotu laskeutumissivu. Pitkällä myyntisivulla on paljon tekstiä ja useita CTA-painikkeita. Usein myyntisivu on myös osa verkkosivuston navigaatiota, toisin kuin kampanjaländärit.
Sinua saattaisi myös kiinnostaa: Verkkosivut yritykselle - miten saat asiakkaita ja myyntiä?
Mikä on konvertoiva myyntisivu?
Konversio myyntisivulla tarkoittaa sitä, että saat sivun kävijöistä asiakkaita ja myyntiä. Voit saada hakukoneoptimoinnilla (SEO) tai mainonnalla verkkosivuillesi liikennettä, mutta jos sivusi eivät ole konvertoivat, et saa kävijöistä asiakkaita.
Tämä onkin syy sille, miksi verkkosivuja, sisältömarkkinointia ja hakukoneoptimointia pitäisi aina tarkastella yhdessä. Jos jokin osatekijä ei toimi, muodostuu myynnin pullonkaula eikä tuloksia synny – ainakaan siinä määrin, mihin markkinoinnin investoinnilla olisi potentiaalia.
UX-suunnitteluun kuuluva konversio-optimointi (CRO) on tehokkainta siellä, mistä löytyvät suurimmat voitot. Yksi tärkeimmistä on myyntisivu.
Miten luodaan hyvä myyntisivu – tärkeimmät elementit
Pitkän myyntisivun tarkoituksena on vakuuttaa potentiaalinen asiakas ostamaan. Sivun pitää siis poistaa kaikenlaiset myynnin esteet. Tehokkaasti konvertoiva myyntisivu sisältää seuraavat elementit:
- Selvä ja houkutteleva otsikko, joka kertoo mitä myyt
- Asiakkaasi ongelmat ratkaiseva arvolupaus (USP)
- Tuotteen tai palvelun hyötyjen esittely
- Kenelle tuote tai palvelu sopii
- Sosiaalinen todiste palvelusi tai tuotteesi onnistumisesta
- Tuotteen tai palvelun hinta
- Asiakkaan saaman hyödyn kertaus pähkinänkuoressa (ja yksityiskohtaisesti)
- Helppokäyttöinen ja selkeä yhteydenotto- tai tilauslomake
- Kehotus toimia (CTA)
- Usein kysytyt kysymykset (UKK) ja vastaukset
- Häiriötekijöiden poistaminen
- Visuaalinen tuki
1. Selvä ja houkutteleva otsikko, joka kertoo mitä myyt
Myyntisivun otsikko on tuotteen tai palvelun kiteytys, joka vastaa asiakkaasi tarvetta. Jos myyntisivulle saapuva ei halua tai tarvitse otsikon tarjoamaa tuotetta tai palvelua, hän tuskin jatkaa lukemista.
Ennen otsikon kirjoittamista on tärkeää ymmärtää kohderyhmäsi tarpeet. Apuna voit käyttää mm. asiakastutkimuksia, verkkoanalytiikkaa ja sosiaalisen median kanavia. Mitä paremmin ymmärrät kohderyhmääsi, sitä paremmin pystyt luomaan otsikon, joka resonoi.
- Loistava otsikko tiivistää koko myyntisivun idean. Otsikon ei tarvitse olla pitkä, joskus yksi sana riittää. Käytä otsikossa avainsanoja, jos se on perusteltua.
- Loistavan otsikon muotoilu vaatii taitavaa verkkosivujen sisällöntuotantoa ja copywritingia. Kannattaa testata useampia versioita ja valita parhaiten toimiva.
Ethän tee tätä virhettä:
- Älä myy mitään otsikolla, joka ei vastaakaan tuotetta tai palvelua. Jos kauppaat ”Kaikki digimarkkinoinnista” -kurssia, joka käsitteleekin vain Facebook- ja Google-mainontaa, ostaja pettyy karvaasti. Otsikon pitää vastata sisältöä täsmällisesti.
2. Asiakkaasi ongelmat ratkaiseva arvolupaus (USP)
Arvolupaus ja USP (Unique Selling Proposition) on yksi tärkeimmistä konversiotyökaluistasi. USP kiteyttää myyntisivun tuotteen tai palvelun arvolupauksen asiakastasi puhuttelevalla tavalla.
USP:n kirjoittamiseen tarvitset ostopersoonien määrittelyä. Ostopersoonat kannattaa aina luoda aidosta datasta.
- Kirjoita selkeä ja ytimekäs USP, joka esittelee, miksi erotut eduksesi kilpailijoistasi. Sen pitää resonoida asiakkaasi tarpeiden ja kipukohtien kanssa, ja luvata parannusta nykytilaan.
- Myyntisivun USP muodostuu otsikosta, lisälauseesta ja CTA-painikkeesta yhdessä.
Vältä hyvin yleiset virheet:
- Yleisin virhe on epämääräinen USP, josta ei konkreettisesti ymmärrä, mitä myyt. Selkeytä USP.
- Toinen virhe on USP:n puuttuminen. Muotoile selitys, miksi sinut pitäisi valita eikä kilpailijaasi.
Pro vinkki: USP on niin tärkeä myyntisivun konversion kannalta, että siihen kannattaa panostaa eniten kaikista elementeistä.
3. Tuotteen tai palvelun hyötyjen esittely
Tuotteesi tai palvelusi esittelyssä tärkeintä on kertoa potentiaaliselle asiakkaallesi, mitä juuri hän hyötyy ostaessaan sinulta. Tekstin miettiminen asiakkaasi silmin hyödyttää myös yritystäsi kehittämään palveluitasi ja tuotteitasi.
Älä siis vain kuvaile tuotteesi tai palvelusi ominaisuuksia, vaan selitä, miten se parantaa ostajan elämää ja auttaa häntä pääsemään eteenpäin ja saavuttamaan tavoitteensa. Kerro tärkein hyöty aina heti myyntisivun alussa. Hyödyn vakuuttava näyttäminen on yksi tärkeimmistä konversiotekijöistä.
Hyödyistä kirjoittaminen on verkkosivujen sisällöntuotantoa. Taitavaan copywritingiin kannattaa panostaa.
Vältä yleinen virhe:
- Älä listaa tuotteen tai palvelun ominaisuuksia teknisillä yksityiskohdilla, joita ostaja ei ymmärrä.
- Älä käytä yrityksen sisäistä ammattijargonia.
Pro vinkki: mitä suurempi ostopäätös ja mitä enemmän päätös ei ole ihmiselle rutiinipäätös (kuten maitopurkin ostaminen ruokakaupasta), sitä enemmän hän kaipaa tietoa päätöksenteon tueksi. Tähän perustuu pitkän myyntisivun idea.
4. Kenelle tuote tai palvelu sopii
Tarvitset kohderyhmätuntemusta ja ostopersoonia myyntisivun neljännenkin lohkon rakentamisessa. Listaa myyntisivullesi ihanneasiakkaitasi ja tavoittelemiasi kohderyhmiä.
Jos potentiaalinen asiakas ei heti ymmärrä, onko tuote tai palvelu hänelle sopiva, hän todennäköisesti poistuu sivulta. Selkeä "Kenelle sopii" -osio auttaa nopeasti hahmottamaan, onko tarjous ostajalle relevantti.
Mitä paremmin asiakas samaistuu "Kenelle sopii" -osion kuvaukseen, sitä todennäköisemmin hän tekee ostopäätöksen.
Vältä nämä virheet:
- Älä jätä kertomatta myyntisivulla, kenelle palvelu tai tuote sopii, koska ajattelet sen sopivan kaikille.
- Kirjoita mieluummin lista ihanneasiakkaistasi, kuin että listaisit asiakkaita, joille palvelusi ei ole suunnattu.
5. Sosiaalinen todiste palvelusi tai tuotteesi onnistumisesta
Sosiaalinen todiste myyntisivuilla tarkoittaa muiden ihmisten positiivisia kokemuksia ja suosituksia tuotteesta tai palvelusta myynnin edistämiseksi. Se perustuu ihmisen luonnolliseen taipumukseen luottaa muiden mielipiteisiin ja tehdä ostopäätöksiä heidän kokemuksiensa perusteella.
Sosiaalinen todiste auttaa lisäämään brändisi uskottavuutta. Se osoittaa, että palvelusi tai tuotteesi on toiminut halutulla tavalla eli onnistunut. Toisen ihmisen suosittelu on vakuutus siitä, että tuotteesi tai palvelusi pystyy tekemään saman myös uudelle ostajalle.
Sosiaalinen todiste voi auttaa parantamaan verkkosivustosi konversioastetta, koska muiden ihmisten mielipiteet vaikuttavat vahvasti ostopäätöksiin. B2B-myyntisivulla sosiaalinen todiste on erittäin tärkeä konversion kannalta.
Älä tee tätä virhettä:
- Älä koskaan kirjoita valheellista suosittelua yrityksellesi.
- Älä piilota negatiivisia arvioita – erityisesti B2C-puolella muutama 2/5 tähteä ei kaada venettä, vaan lisää rehellisyyden tuntua.
6. Tuotteen tai palvelun hinta
Hinnan näkyviin asettaminen myyntisivulla on tärkeä päätös, joka voi vaikuttaa merkittävästi konversioasteeseen ja liiketoiminnan kasvuun. Nykyään avoin hinnoittelu esimerkiksi mainostoimistoissa on yleisempää kuin ennen. Näkyvällä hinnalla on useita selkeitä etuja:
- Läpinäkyvyyden parantaminen: Hinnan avoin näyttäminen luo luottamusta ja läpinäkyvyyttä sekä nopeuttaa vertailujen tekemistä.
- Kohderyhmän rajaaminen: Hinta on aina indikaattori niin tuotteen tai palvelun tasosta kuin sen kohderyhmästä.
- Säästää aikaa: Asiakkaiden ei tarvitse ottaa yhteyttä yritykseen hinnan saamiseksi, ja yrityksen ei tarvitse vastata toistuviin kyselyihin.
- Ostopäätöksen helpottaminen: Kun asiakas tietää hinnan jo myyntisivua tutkiessaan, hän tekee todennäköisemmin ostopäätöksen saman tien.
Myyntisivun hinta – älä tee tätä virhettä
Kerro selkeästi, mitä hinta sisältää äläkä kirjoita mitään pienellä präntillä. Epämääräisyys hinnassa on iso epäluottamustekijä. Älä laita myöskään hintaa mahdollisimman pienellä fontilla.
Pro vinkki: käyttäjäpsykologian tutkimuksista tiedetään, että mitä suurempi palvelun hinta, sen isommalla fontilla se kannattaa esittää.
7. Asiakkaan saaman hyödyn kertaus pähkinänkuoressa (ja yksityiskohtaisesti)
Tuotteen tai palvelun hyötyjen kertaaminen riippuu oston luonteesta ja arvosta. Nyrkkisääntönä: mitä kalliimpi ja enemmän pohdintaa ja vertailua vaativa tuote tai palvelu, sitä suuremmalla syyllä ostajan saamat hyödyt kannattaa kerrata.
Sijoita hyötyjen esittely lähelle tilauslomaketta sekä hintatietoja. Älä toista sanasta sanaan mitä olet jo aiemmin kertonut, vaan yritä löytää uusia näkökulmia tai ainakin ilmaisuja. Riippuu myyntisivustasi, onko tehokkaampaa esittää yksityiskohtaiset hyödyt vai edut pähkinänkuoressa.
8. Helppokäyttöinen ja selkeä yhteydenotto- tai tilauslomake
UX-suunnittelussa lomake edustaa dialogia verkkosivun käyttäjän ja yrityksen välillä. Hyvä lomake on helppo ja nopea täyttää, keskustelu on miellyttävää, ja lomakkeen täyttämisen tekee mielellään uudelleen. Huono lomake toimii päinvastoin.
Suunnittele myyntisivun lomake, siten, että kysyt vain olennaiset asiat. Ohjeista selvästi, mitä käyttäjä kirjoittaa jokaiseen kenttään ja merkitse pakolliset kentät. Anna tarvittaessa selite, mihin jotakin tietoa tarvitaan (esim. tarvitsemme sähköpostiosoitteesi lähettääksemme tilauksen vahvistusviestin).
Tee selväksi, että tietoja käsitellään luotettavasti. Jos käyttäjä joutuu poistumaan välillä, huolehdi etteivät hänen tietonsa katoa.
Vältä todella yleiset virheet:
- Älä käytä ”aggressiivista” huomiotekstiä, jos käyttäjä on epähuomiossa jättänyt täyttämättä vaikkapa puhelinnumeronsa – ole kohtelias ja ystävällinen.
- Lomakkeen pituus on suoraan verrannollinen sen konversioprosenttiin. Mitä enemmän pakollisia kysymyksiä laadit, sitä enemmän käyttäjää kismittää.
9. Kehotus toimia (CTA)
Toimintakehotuspainikkeet (CTA) ovat olennainen osa myyntisivua, sillä ne ohjaavat kävijöitä tekemään tilauksen, lataamaan oppaan tai ottamaan yhteyttä yritykseen. Hyvin suunnitellut CTA-painikkeet parantavat myyntisivun konversioastetta merkittävästi.
CTA-painike perustuu käyttäytymisen psykologiaan. Kun ihmistä käsketään toimimaan, hän todennäköisemmin toimii verrattuna siihen, ettei käskyä anneta.
Tehokkaassa CTA-painikkeessa on siis selkeä ja ytimekäs käsky, ”tee tämä asia”. Painikkeen pitää olla visuaalisesti erottuva muusta sivun sisällöstä. Sen tulisi olla myös helppo löytää ja napsauttaa.
Käytä myyntisivulla useita CTA-painikkeita ohjaamaan kävijöitä. Osa painikkeista kuljettaa pitkällä myyntisivulla seuraavaan osioon, ja osa varsinaiseen yhteydenottoon tai tilaukseen. Joskus on perusteltua käyttää ainoastaan tilaukseen johtavaa painiketta.
Sijoita CTA-painikkeet strategisesti myyntisivulle. Aivan jokaisessa näkymässä toimintakehotetta ei tarvita, mutta jokaisessa aikaa vievässä ja kognitiivista kuormittumista aiheuttavassa blokissa CTA kannattaa olla.
Myyntisivulla ei kannata käyttää mitään epämääräisiä tai passiivimuotoisia toimintapainikkeita. ”Lisätietoja” tai ”Yhteydenotto” eivät varsinaisesti motivoi ostamista. ”Lue lisää” toimii siirtymissä sivun sisällä, ”Ota yhteyttä” tai ”Tilaa nyt” konversiossa. Myyntisivun USP:sta ja kunkin lohkon sisällöstä riippuu, minkä tyylinen kehotus toimii kussakin kohdassa parhaiten.
Vältä yleiset CTA-painikkeisiin liittyvät virheet:
- Painikkeet eivät erotu muusta sivusta.
- Painikkeen teksti on huonosti luettavaa tai liian pientä fonttia.
- Painike on sijoitettu väärään paikkaan, yleensä ”foldin” ulkopuolelle.
- Painike ei toimi mobiilissa.
Pro vinkki: testaa aina CTA-painikkeet eri laitteilla ja selaimilla, ja käytä apunasi muutamaa ulkopuolista ihmistä. Tarkista samalla laskeutumissivun toimivuus.
10. Usein kysytyt kysymykset (UKK) ja vastaukset
Mitä monimutkaisempi ja arvokkaampi tuote tai palvelu, sitä varmemmin myyntisivun loppupuolelle kannattaa liittää UKK-osio. Usein kysytyissä kysymyksissä voit käsitellä viimeisetkin epäilyksen rippeet ja osoittaa, että olet luotettava kauppakumppani.
UKK-osiossa voit parantaa tehokkaasti sivun SEO:a ja kasvattaa orgaanista liikennettä verkkosivuillesi. Vastaa siis kysymyksiin, joita Googlessakin kysytään.
Kun tarjoat kaiken tarvittavan tiedon, päätös ostoksesta ei jää uupumaan sen takia, ettei kävijä saa aikaiseksi tiedustella tärkeää yksityiskohtaa sähköpostitse tai puhelimitse. Tämä vähentää asiakaspalvelun kuormitusta ja säästää aikaa sekä asiakkailta että yritykseltä.
Älä kuitenkaan kirjoita verkkosivulle – varsinkaan ennen myyntilomaketta – kilometrin pituista romaania. Jos asiaa riittää, harkitse tiedon esittämistä otsikkotason lohkoina, ja tarjoa mahdollisuus lukea varsinainen sisältö esimerkiksi alasvetovalikon avulla.
11. Minimoi häiriötekijät myyntisivulta
Myyntisivun tehtävä on pitää kävijän keskittyminen konversiossa. Kaikki ylimääräiset tekijät kannattaa poistaa, jotta ne eivät häiritse toimintaa.
Kun myyntisivu on esimerkiksi verkkosivuston sisältörakenteessa ”tuotteemme” tai ”palvelumme”-osiossa, se on usein kiinteä osa sivuston navigaatiota. Kävijän liikkumista ei kannata yrittää estää poistamalla navigaatio.
Kiinteästi navigaatioon liittyvillä myyntisivuilla on usein linkkejä lisäresursseihin, kuten tutkimusraportteihin tai laajempiin tapaustutkimuksiin. Suuren sisällön myyntisivulla toimiva ratkaisu voi olla myös varsinaisen lomakkeen sijoittaminen yksin erillisille sivulle.
Yleiset virheet, jotka voit helposti välttää:
- Älä yritä tarjota myyntisivulla uutiskirjeen tilaamista tai some-kanavien seuraamista.
- Poista kaikki linkit, jotka johtavat pois konversioaiheesta esimerkiksi blogiartikkeleihin.
- Jos sivustollasi on chatti, harkitse erittäin tarkasti, onko siitä apua vai haittaa myyntisivulla.
12. Visuaalinen tuki
Liitä myyntisivullesi selkeitä ja informatiivisia kuvia tai videoita tuotteesta tai palvelusta. Käytä aina aitoja kuvia, joissa kuvaat tuotetta tai palvelua
Riippuen yrityksesi tarjoamasta, optimaalinen kuva tai video:
- Esittelee miltä tuote tai palvelu näyttää
- Demonstroi tuotteen tai palvelun käyttämistä
- Näyttää lopputuloksen tuotteen tai palvelun käyttämisestä
Älä käytä asiaan liittymättömiä visuaalisia vihjeitä tai huonolaatuisia ja epäselviä kuvia. Kännykällä voit tehdä monissa tapauksissa videon, mutta et (yleensä) ottaa kuvia myyntisivulle.
Pro vinkki: Ihminen käyttää päätöksenteossaan vihjeitä siitä, mitä muut tekevät.
Hyvin konvertoiva myyntisivu – esimerkit
B2B- ja B2C-koulutusyrityksen myyntisivu – Codecademy
Codecademy on verkkopohjainen oppimisalusta, joka tarjoaa teknologiakursseja kuten web-suunnittelua, tekoälyä ja ohjelmointikieliä. Palvelut on suunnattu niin yksittäisille ihmisille, opiskelijoille kuin yrityksille ja eri kokoisille tiimeille.
Kuva: Codecademyn B2B-myyntisivu
B2B-myyntisivu tiimeille on kiinteä osa navigointia. Lomake sijaitsee heti ensimmäisessä näkymässä, johon on saatu kiteytettyä täydellisesti USP. Myös sosiaaliset todisteet logojen muodossa näkyvät kävijälle heti.
Sivun loppuosa sisältää tavanomaiset myyntisivun elementit, kuten tietoa ja ostajan saamat hyödyt, sosiaaliset todisteet ja yksityiskohtaisen listan palvelun ominaisuuksista. CTA-painikkeet on sijoitettu strategisesti oikeille paikoille. Loppuosan linkit blogiartikkeleihin eivät häiritse konversiota, ja artikkeleista kävijä todennäköisesti palautuu myyntisivulle.
B2B-myyntisivun esimerkki – Hotjar
Hotjar on analytiikkatyökalu, joka auttaa ymmärtämään helpommin verkkosivustojen ja mobiilisovellusten käyttäjiä. Ohjelmisto on suunnattu erityisesti markkinoijille ymmärtämään UX-asioita.
Kuva: Hotjarin B2B-myyntisivu osana verkkosivustoa
Hotjarilla on useita erilaisia myyntisivuja. Google-mainonnan kautta päätyy erillisille laskeutumissivuille, joista navigaatio on poistettu. Esimerkin myyntisivu on kiinteä osa navigaatiota.
Hotjarilla on miellyttävä ote myyntisivuun, josta näkee UX-osaamisen. Sivulla on paljon tyhjää tilaa ja asiat esitetään siten, että käyttäjälle tulee mukava tunnelma. Linkitykset muualle ovat maltillisia.
Myyntisivulla on kaikki myyntisivun olennaiset elementit. Visuaalista tukea ja käyttäjäpsykologiaa on käytetty tehokkaasti mm. videon, lukuisten sosiaalisten todisteiden ja sertifikaattien muodossa. Lomake on sijoitettu aivan sivun loppuun.
B2C-myyntisivun esimerkki – Les Mills
Les Mills on suosittu globaali fitness-yritys, joka tarjoaa palveluja niin kuntosaleille kuin suoraan kuluttajille. Treenit toteutetaan monikanavaisesti.
Kuva: Les Mills liikunta- ja wellness-alan B2C-laskeutumissivu ja myyntisivu
Virtuaalikurssien vuositilauksen myyntisivu on erillinen kampanjalaskeutumissivu. Sivulla tilauslomake tulee heti ensimmäisen näkymän jälkeen. Loppuosa sivua on hyötyjä ja asiakasreferenssejä.
Myynti perustuu kiireellisyyteen ja suhteellisen edulliseen kuluttajatuotteeseen, jolloin sivun rakenne toimii hyvin. Sivu ei ole myöskään kovin pitkä, joten siihen ei ole laitettu liikkumista helpottavia CTA- tai navigaatiopainikkeita.
Yhteenveto
Myyntisivu on laskeutumissivu, joka rakennetaan myynnin kasvattamiseksi. Myyntisivun optimointi tuo usein nopeimmat ja suurimmat voitot. Hyvä myyntisivu houkuttelee ihmisiä ostamaan tuotetta tai palvelua enemmän ja kasvattaa liiketoiminnan tulosta.
Myyntisivu on osa digimarkkinoinnin kokonaisuutta, johon kuuluvat verkkosivut, ostopolut, hakukoneoptimoidut sisällöt ja brändisi. Taitava UX-suunnittelu, SEO-osaaminen ja digimarkkinoinnin kokonaisuuden hallinta ovat avainasemassa verkkosivujen myynnillisyyden parantamisessa.
***
Teemme ammattimaista verkkosivujen sisällöntuotantoa ja myyntisivuja, jotka tekevät verkossa kauppaa 24/7. Ota yhteyttä, kun haluat päästä tavoitteisiisi!
SELKEÄSTI DIGISTÄ: Kuule ensimmäisten joukossa alan uusin tieto ja vinkit parempaan bisnekseen!
Säilytämme yhteystietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti, emme koskaan jaa tietojasi eteenpäin. Voit milloin tahansa perua uutiskirjeen tilauksen helposti ja nopeasti.